הרשות לקראת התנגשות עם ישראל: אבו מאזן ביטל את התיאום הביטחוני

שלמה ריזל 1 Comment on הרשות לקראת התנגשות עם ישראל: אבו מאזן ביטל את התיאום הביטחוני

איבוד עשתונות ברשות הפלסטינית: אבו מאזן הורה לשני בכיריו ברשות להפסיק את התיאום מול ישראל. אבו מאזן הכריז כי הרשות אינה מחוייבת יותר להסכמים מול ישראל וארה"ב

Palestinian president Mahmoud Abbas delivers a speech regarding the Middle East peace plan, at the Palestinian Authority headquarters, in the West Bank city of Ramallah, January 28, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ????? ???? ??? ???? ??"? ?????? ????? ???? ????
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרשות לקראת התרסקות. מקור פלסטיני בכיר אומר כי אבו מאזן הנחה את ראשי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים להפסיק לאלתר את התיאום הביטחוני עם ישראל.

לטענתו, גם שני האישים הפלסטינים הבכירים הנמצאים בקשר שוטף עם ישראל בתיאום הביטחוני – חוסיין א-שייח ומאג'ד פרג' ראש המודיעין הפלסטיני – הונחו שלא להמשיך ולעמוד בקשר עמה.

המקור מסר לכאן חדשות כי גורמים בישראל וגורמים בינלאומיים ניסו עד הרגע האחרון להניא את הרשות מלנקוט בצעד הזה, באמצעות מסרים שהעבירו אליה. מקור אחר שנכח אף הוא בפגישה, סירב לומר האם יצאו בפועל הנחיות להפסיק את התיאום הביטחוני אך אמר ש"דבריו של אבו מאזן היו ברורים וראשי המנגנונים נכחו בפגישה ויודעים את המוטל עליהם".

בישיבת ההנהגה הפלסטינית אמש השתתפו עשרות אישים פלסטינים ובהם חברי הנהגות אש"ף ופת"ח, ראש הממשלה הפלסטיני, ראשי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים ואחרים. אבו מאזן הכריז אמש בתום הישיבה כי הרשות אינה מחויבת עוד להסכמים עם ישראל וארה"ב, לרבות ההסכמים הביטחוניים.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה סה"כ איומים כי יותר משישראל צריכה אותו הוא צריך אותנו